O vacanta de suflet ❤




Stiti ca postasem in urma cu ceva timp un articol despre cat e de benefic sa mergem in vacanta cu mama noastra...Ei bine, zis si facut, nu chiar doar cu mama cum scria acolo, dar am adaptat. :-)
Tocmai ne-am intors dintr-o escapada de inceput de septembrie din Vama Veche. Da, eu cu mama, si fetitele mele. Ati auzit bine, in Vama! :-))
Initial am cautat alte statiuni, ca nu prea voiam sa o duc pe mama in Vama..stiti..preconceptii..Dar pana la urma am zis sa-mi fac si eu pe plac, si sa ajung si anul asta, macar o data in Vama. :-))



Ne-am cazat la Neata Vama Veche, o pensiune foarte draguta si bine pusa la punct: bucatarie exterioara complet utilata, curte foarte fain amenajata, unde puteai sa bei o cafea sau un ceai din partea casei intr-o atmosfera calda si prietenoasa. Camerele foarte curate, parcare proprie si personal foarte amabil.
Ar fi fost mai fain sa fie drumul pavat pana la ei, dar din pacate pietrisul de pe staduta ne-au facut deplasarea cu carutul foaarte dificila si cam neplacuta pentru micuta Stefi.
Si totusi, ce-am facut 6 zile in Vama? Vama in septembrie si in timpul saptamanii, e minunata:cu un soare mai bland si mai linistita.
La cazare, Andreei i-a placut mult sa se joace cu cele 2 fetite care mai erau cazate acolo, sau sa coloreze din cand in cand carticelele aduse, sa jucam cate un joc de carti impreuna, sau sa se bâtâie in hamacul din curte.
Pe drumul pana la plaja, am admirat micii artisti ai strazii cu bratarici de tot felul, coditele colorate sau cantareti care mai de care. Ne mai satisfaceam setea cu un fresh de portocale, ori ne-am facut pofta cu cate un porumb copt. 





Pe plaja, am ornat cu scoici si pietricele tot felul de inghetate si prajituri din nisip, ne-am ingropat piciorusele in nisip, sau ne-am jucat la mal fugind de valuri :-)))
Ma temeam ca se va plictisi mica domnisoara titirez care nu are stare nici sa stea pe scaun cand mananca, dar pana la urma am reusit sa gasim activitati, astfel incat sa-i mentina interesul si sa ajunga sa adoarma repede si bine noaptea. :-)
Nu vreau sa ascund faptul ca pe plaja era o saltea in care zilnic voia sa sara, dar fiind contra cost, nu putea sta la infinit.
Ideea e ca atunci cand nu ai totul "mura-n gura", e loc de inventii, discutii, meditatii. Nu sunt impotriva resort-urilor all inclusive, dar stateam si ma gandeam, ca atunci cand ai totul pus pe tava, nu mai poti sa te bucuri de un zmeu inaltat, de zborul unui pescarus, sau de o simpla plimbare pe plaja.





De mult nu am mai stat zi de zi cu mama. De mult nu am mai dormit in aceeasi camera cu ea, iar vacanta asta a fost o super oportunitate sa petrecem "timp de calitate". 



Nu e simplu cu 2 copii mici, chiar si cu ajutor, dar nu vreau sa vorbesc despre asta acum. E clar ca nu mi-am putut bea cafeaua in liniste, cum n-am putut sa mai simt vibe-ul Vamii la miez de noapte sau sa ma bronzez uniform stand macar 5 minute pe burta la plaja. Stiam ca asa va fi. Totul tine de asteptari. Vechile amintiri palesc incet, incet si altele noi, le acopera pe cele vechi.
Una peste alta, pot sa zic ca beneficiile au fost de toate partile: mama s-a bucurat de nepoate si de peisaj o saptamana intreaga, eu am ajuns sa vad si sa simt Vama si anul acesta, cu un ajutor de nadejde langa mine, iar fetele, nu mai zic, au beneficiat de aer curat, apa, soare, distractie si o mama linistita si rabdatoare :-)
Recomand un astfel de experiment de suflet! ❤

Cu drag,
Viviana








Comentarii

  1. Nu ne-ai spus nimic de costurile din aceasta perioada. Vama Veche a ramas un lacas tainic si benefic pentru sufletele de artist. Ma bucur pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna NeluRay!
    Costurile la cazare au fost ca in extrasezon de Vama Veche (200 lei camera tripla), insa la mancare si alte nimicuri, la fel ca si in sezon.
    Amintirile insa raman inestimabile! ��

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sfaturi oftalmologice pentru vacantele de vara - Interviu cu Roxana Cozubas

8 jocuri educative si distractive pentru copiii cu parinti nostalgici (varste 3-7 ani)

4 rezervatii si alte campuri cu flori pe care să le vizitați în această primăvară