Ultima vacanță în 2, înainte de a fi 4!


Viata in 2 nu se termina dupa ce ai copii asa cum se aude. Cert e ca nu mai ai timpul de odinioara, si bineinteles ca el se va imparti ( chiar matematic as putea spune) la numarul de persoane care apar in familie. Impartit la 1, inseamna ca tot timpul tau este cu El, apoi apare beblusul si timpul revenit fiecaruia se imparte la 2, apare si al doilea copilas, si ce crezi? Timpul e acelasi, dar fiecaruia revine mult mai putin. Totusi, un singur lucru NU e matematic, si NU se imparte, si anume IUBIREA! Aceea nu stiu cum se face, dar parca creste direct proportional cu numarul de persoane dragi de langa tine! ❤
Da, in curand, va mai aparea un membru in familia noastra. Am ascultat deci sfatul unor familii cu 2 copii, acela de a pleca undeva doar noi doi daca avem posibilitatea.

Sotul meu isi dorea de mult sa ajunga si in nordul Europei, si mai ales in perioada verii, pentru a intelege ceva din rarele lor zile lungi si calduroase. Astfel, am ales destinatia Stockholm. 4 zile in capitala Suediei.

Venetia Nordului, asa cum mai este numit Stockholmul, este un oras minunat, un oras al contrastelor in care arhitectura veche, cea noua, arta si natura se impletesc armonios. Un oras in care gasesti multe activitati atractive pe care le poti face cu copilul tau, in care vezi multe biciclete, oameni care alearga, familii cu copii, muulta apa si multe cafenele frumusele amenajate in stilul lor nordic specific. Lumea e relaxata si zambitoare, multi turisti predominant germani si francezi.






Fiind singuri, cum bine va imaginati, am avut putin mai multa libertate de miscare:
In primul rand, in 3 zile full, am avut ocazia sa vizitam destul de multe, in ritmul nostru: Am ramas surprinsi de contrastul dintre exteriorul palatului Dottingham si interiorul sau baroc. Nu am omis nici primaria ( the City Hall) si nici Palatul Regal, cu procesiunea de schimbare de garda. Ne-am plimbat cateva ore bune prin muzeul Skansen si apoi prin renumitul muzeu Vasa.
Am gustat cateva specilitati culinare specifice suedezilor si ne-am relaxat fara griji in cafenelele lor şic sau pe malul marii admirand numeroasele lor vase ancorate la mal.












Cazarea aleasa de noi a fost pe un vas in centrul orasului. Am ales sa traim o alta experienta, de fapt o prima exprienta de genul asta. O camera foooarte micuta, unde nu am fi avut loc si cu Andreea sigur.
Daca mergeti in Stockholm, pregatiti-va ceva banuti de buzunar, dar nu cash, ci pe card. totul este cam scumput!





Poate vreti sa ne intrebati daca ne-a fost dor de Andreea? Raspunsul este daaa!! Comunicam zi de zi cu bunica si cu ea pe whatsup videocall si primeam poze, la care ma uitam si seara inainte de culcare, adormind cu ea in gand. Recunoastem ca ne-am uitat cam tot timpul dupa copii, sau dupa carucioare pentru 2 copii. De asemenea am tot discutat despre ce nume sa punem celei de-a doua fetite.





Regretam ca nu am luat-o? Nu! Adevarul e ca aveam nevoie de putina relaxare, de a avea grija doar de noi, de a ne plimba in voie fara a trebui sa fim acasa pana in ora 21.00 sau de a manca la ore fixe.

Cert e ca vacantele in 2 nu se termina dupa ce apar copiii. Depinde doar de voi sa va incumetati sa le faceti din cand in cand.



Cu mult drag,
Viviana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sfaturi oftalmologice pentru vacantele de vara - Interviu cu Roxana Cozubas

8 jocuri educative si distractive pentru copiii cu parinti nostalgici (varste 3-7 ani)

4 rezervatii si alte campuri cu flori pe care să le vizitați în această primăvară