Caruciorul nostru minune

E musai sa scriu separat despre caruciorul nostru. De ce, va intrebati? Pentru ca suntem extrem de incantati de el. 
Ne-am gandit intial sa il luam pentru simplul fapt ca se strange asa de usor sj se strange atat de mic incat este cel mai carucior din lume. Da! Din lume. Citez " THE WORLD'S SMALLEST FOLDING STROLLER (GUINNESS WORLD RECORDS™ 2014)"

Cand l-am cumparat nu era disponibila varianta Gb pockit plus care are ca si avantaj ca se poate lasa pe spate. Daaaar, sa va zic un secret, nu e nevoie :) copila noastra extrem de mofturoasa in alte carucioare adoarme ca un ingeras acolo. 
Buuun. Pana acum am avut 2 momente extraordinare in care am spus ca ce inspirati am fost. 
Primul, eram la mare anul trecut, pe faleza din Mangalia. Savuram o plimbare pe malul marii, cald, foarte cald, relaxare totala. Cand, deodata, de nicaieri incepe sa bata vantul si sa ploua, dar niste picaturi mari de parca m-a durat in crestetul capului cand am simtit prima picatura. In 2 secunde a luat sotul fata din carucior si a inceput sa fuga spre masina. Eu am ramas in urma  am strans caruciorul si in alte 2 secunde eram langa ei cu caruciorul in mana, evident mai usor decat poseta mea (+cam cat ea de mare) si muuult mai usor decat copila noastra de 13 kg pe atunci. 
A fost primul AHA! Merita toti banii. 
De ce spun asta? Noi am dat 750 ron pe el iar acum costa aproximativ 850 ron. 
Cand l-am cumparat vanzatoarea m-a felicitat ca sunt printre primii si ca ma voi bucura de inovatie. 

Al doilea moment a fost la imbarcarea intr-un avion. Un domn ne explica suparat ca trebuie sa punem la cala caruciorul si noi insistam, fiecare pe limba lui, ca e bagaj de mana. El pregatit sa il ia, noi, stai stai, sa vezi minunea! Siiii, l-am strans, privirea lui, priceless (nu m-a lasat sa il fotografiez).

Radem glumim, dar va spun ca e perfect pentru calatorii. Am petrecut 5 zile la Roma si ne-a fost foarte usor (la orice scari strangeam si urcam cu el in brate)

Avantaje
Usor - 4.8 kg -  cam cat a avut Eva la 2 luni de viata :)
Se strange rapid 
Repet - cel mai mic din LUME atunci cand este strans!
Foarte comod de stat in el inclusiv dormit desi nu avem varianta plus (cea care se lasa un pic pe spate)
Are o treapta de lasat mai jos manerele astfel incat copilul il poate impinge. Stim cu totii cat de innebuniti sunt sa o faca.

Dezavantaje
Nu are suspensii
Pretul  ~850 ron 

Il puteti gasi aici.

Cu drag, Cristina

Comentarii

  1. Ma intreb daca Sasha ar adormi in el.Dau pat Ikea la schimb.Copilul nu este inclus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziua? Sau noaptea :) Glumesc, probabil ca daca ar fi foarte obosit ar dormi desi are capacitatea sa reziste destul de bine din ce am observat eu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Sfaturi oftalmologice pentru vacantele de vara - Interviu cu Roxana Cozubas

8 jocuri educative si distractive pentru copiii cu parinti nostalgici (varste 3-7 ani)

4 rezervatii si alte campuri cu flori pe care să le vizitați în această primăvară