Pe cand aveam 11 luni am fost in Halkidiki ...

... va povesteste mami mai jos.


{Eeeee, nu eu ... nuuu, eu sunt nascuta in anii '80, cand mersul la bunici era o treaba daca erau in alt oras. Insa, copila mea traieste in alte vremuri. De amintit nu isi va aminti dar va putea spune ca a fost in Grecia la 11 luni iar restul vi-l povestesc eu :)

De obosita si stresata, pe cand avea ea 3 luni am zis ca vreau sa merg la mare sa ma relaxez. Ce vise :) Relaxare auzi hahhaa sa o numim asa.
Eva e nascuta pe 8 Septembrie iar in ianuarie plateam deja rezervarea in Grecia. Draga sot - simplu ca buna ziua mergem la mare, in august.
Ma intrebati cum am ales locul? N-am ales eu. De ce? Eu fi mers oriunde si cu gandul si ca vantul. Grupul nostru de prieteni a ales locatia -Athena Pallas village, Elia, Nikiti.


E dragut locul, camere mari (noi am avut tripla, cu balconul mare - cat camera, cu spatiu de joaca pentru copii, piscina pentru ei, plaja privata cu pietre si mica dar are ceva deosebit, cu taverne aproape in caz ca vreti sa iesiti de acolo, entertaiment la hotel cat vrei seara de seara, mancare minunata ca oriunde in Grecia. Nu intru in detalii acum ...


Sa va spun cum am planuit noi ...  auzisem in stanga si in dreapta ca e greu cu copilul in masina (stiam si noi ca doar am facut drum de 4h in 6 cu ea pe la cateva luni si am zis ca asta e motivul celor cateva fire de par alb pe care le am), daaaar pare'se ca e mai greu ca vorbeam de un drum de 10 ore. Deja in mintea mea credeam ca fac 3 zile pe drum din cele 9. Well, mi s-a aprins becul si am decis sa zburam (eu cu ea). Sotul era prea incantat de masina noastra nouta asa ca si-a dorit sa vina cu ea.
Zis si facut am luat bilet de avion, ne-am distrat amandoua pana acolo a fost fain si usor totul. Ne-a ridicat sotul din aeroport si dusi am fost.

Cum ne deplasam - bebe la purtator, in marsupiu, sistem de purtare ( am carat cu noi vreo 3 :) unul mai gros, unul mai lejer si unul de care eram eu indragostita pentru ca are motive romanesti cusute manual in Maramures. Nu faceti ca noi, am exagerat.



Ce faceam? - Mancam dimineata, bebe servea si ea ce gaseam baby friendly in mancarea de acolo apoi fugeam la plaja la umbra sau stateam la piscina. Nu se poate fara colac - neaparat colac de bebe, va faceti viata mai usoara -se gasesc oriunde pe timp de vara iar in rest la decathlon, jumbo. Eva pasionata de apa doar asta voia, sa stea in apa, era toata un zambet.
Somnurile copilului sunt sfante - stie orice parinte, parol! Noi le faceam in marsupiu la pranz in timp ce mancam la taverna sau in camera si dormeam si noi cu ea, depinde cat esti de obosit.
Ce am vizitat? NIMIC :) plaje diverse - pentru noi era minunat oricum, bebe se bucura de valuri si nisip/pietre (evident noi cu ochii pe ea)
Parti bune -ne-am relaxat psihic ca fizic reusesti dupa ce implineste copilul vreo 2 ani :)
Parti rele - am avut 1 zi cu febra si am dat fuga la urgente si am ajuns cu antibiotice inapoi la hotel - asa ca foarte importanta asigurarea pentru voi si pentru bebe.
All in all, va las cateva poze ca sa va binedispun.}





... si nu tin minte absolut nimic, noroc ca am pozele facute de mami si tati!
Cu drag, Eva

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sfaturi oftalmologice pentru vacantele de vara - Interviu cu Roxana Cozubas

8 jocuri educative si distractive pentru copiii cu parinti nostalgici (varste 3-7 ani)

4 rezervatii si alte campuri cu flori pe care să le vizitați în această primăvară