Canionul 7 scari la 2 ani

Ne place muntele. Cel putin, mie si sotului meu.

Inca din copilarie am pasit pe carari de padure, prin poienite, pe creste. O! Ce bucurie! Era greu, dar imi placea senzatia de reusita. Apoi a venit EL. Am mers impreuna. S-a dublat fericirea. Apoi a venit EA. Eeeh, fericirea a luat proportii uriase. Si a venit si momentul acela... al dorului de munte. Am planuit o iesire/urcare scurta si am ales Canionul 7 scari intr-o zi insorita de toamna.


Am plecat voiosi, copilul 2a1luna, bucuroasa, plina de energie ca abia dormise in masina. Traseu 45 min -1h. Nu ne grabim prea tare ca ce avem de facut? 
Am admirat pietrele, apa, oamenii ce ne depaseau, pentru aproximativ 10 minute si ne-am deplasat vreo 500m de langa masina (inca o puteam vedea). Apoi au urmat asa pe rand: mami pipi, mami mancare (aveam biscuiti si mar la pachet), mami brate. 
Absolut, dar neaparat si fara discutii, trebuie sa aveti un sistem de purtare la voi. Si uite asa am urcat 80% din drum cu ea in spate (avea 13 kg). Exact ca si cum ai urca pe vf. Moldoveanu cu rucsacul in spate 🙂 doar ca vorbeste si cere de mancare (tot drumul). 

Nu am reusit sa intram in canion deoarece am ajuns cam tarziu si ne-ar fi prins noaptea pana terminam tura complet (uitasem complet ca se intuneca mai devreme). Am tanjit la tiroliene si mi-am zis in gand ca abia astept sa revin cu ea aici.
 




Si da, s-a culcat la intoarcere! Asa tare cred ca s-a plictisit incat a decis ca mai doarme un pic.



Noi ne-am simtit minunat! Cred ca ea s-ar fi bucurat ceva mai mult daca era inca un copil cu ea. Data viitoare incercam asa dar pentru o prima data a fost exceptional. 
Poteci senine va dorim!
Cu dor de duca, Cristina

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sfaturi oftalmologice pentru vacantele de vara - Interviu cu Roxana Cozubas

8 jocuri educative si distractive pentru copiii cu parinti nostalgici (varste 3-7 ani)

4 rezervatii si alte campuri cu flori pe care să le vizitați în această primăvară